Merhaba hanımlar
Bende buradaki çoğu kadın gibi bu muayeneden çekiniyordum ama asla korkulucak çekinecek bir şey olmadığını açıklamak için yazıyorum üstüne bir de ben vajinismus atlatan biriyim doktorum gayet sakin bir şekilde tek parmağıyla muayeneyi gerçekleştirdi 5 sn sürdü sürmedi diyebilirim asla bir acı ağrı hissetmedim kanamam vs olmadı çok şükür çatım normal doğuma müsaitmiş bebeğin başı da kanaldaymış artık beyefendinin keyfini bekleyeceğiz 🥰Rabbim hepimize kolaylık versin inşallah herkes benim gibi bu muayeneyi atlatsın bebişlerimizi sağ salim kucağımıza alalım ❤️sorusu olan varsa da cevaplayabilirim❣️