Saçlarımı okadar cok sevdim ki bu süreçte anlatamam inanılmaz gür oldular dökülme yok dencek kadar az. Hamilelikten önce dökülmem cok olurdı ve seyrek denebilcek kadar hacimsizdi. Bu durum dogumdan sonra değişmesin ya fizyolojik olarak zaten cok değiştim saçlarımla teselli buluyorum dogumdan sonra onlarda giderse baya üzülürüm😅