Esmeeer4221 Kızlae 36 haftalık hamıleyım kontrolum vardı bebek doğum kanalına gırmıs sancıma baktı dontor 1-2 tane yfak sancın var dedı alttan muane ettı 2 santım acıklıgın var dedı napmalıyım kuveze gırmesıbı ıstemıyorum tecrubelı anneler lutfen yazsın🥲🥺🥺🥺😥
Esrakky Esmeeer4221 Bende 34 haftalıgım 1 cm acıklık ve sancılarım var 2 gun hastanede yatım ilaçlarla suan sancımı durduruyorum ciğer geliştirici yapmafılar mi ? Bebek kilosu için ne dediler
Beyazkanavice Esmeeer4221 canım bende 36+2 de aynı oldum doktorum ciğer geliştirici vurdu bide progestan başlattı bugün 37+0 olduk şükür gelmedi bugünden sonra gelebilir dedi bekliyoruz artık içini ferah tut
Cananyildiz Esmeeer4221 benim 28. Haftada 1 cm açıklık vardı. 36. Haftada 2 cm açıklık ve ufak sancılar normal diye düşünüyorum doktor bana öyle demisti canım ama tabi surekli sürekli kontrol altında olmakta fayda var doguruyosun anlamına gelmez suan merak etme
Esmeeer4221 Esrakky bebek kılosu 2 kılo 630 felan dedı🥺 ozele gıttım muanete devletmı yaoıyo cıger gelıstırıcı
Gulcanozzz Esmeeer4221 bebeğin haftası ve kilosu iyi bu haftada gerek yok ciğer geliştiriciye zaten. Küvöze de girmeyebilir ama 40 haftalıkların bile girme ihtimali oluyor zaten bu tamamen bebeğe bağlı
Canpolat Esmeeer4221 canım bebeğinin haftası da kilosu da iyi şuanda sadece ne kadar içeride durursa o kadar iyi diye bekliyor doktorun.Ama üzülme Yani şuan doğsa küvöze girmez zaten.Arkadaşım 36 haftada 2 kilo bebek doğurdu küvöze sokmadılar son anda ciğer geliştirici yapıldı zaten.Korkma stres yapma.
Lilya_pn Doktor size yatış vermedi mi? Bende 36. haftadayım dogumum 3 hafta sonra maksimum. Doktorlar mudahale edip dogumu durdurabiliyorlar diye biliyorum. Henüz erken ama çokta erken degil korkmayın lutfen gelirsede sağlıklı ve buyuk bir bebek o .