_mir_6547 Ayy kizlar vallahi kafayı yicem sanirim bir hafta önce gittiğim doktor kesin erkek dedi Sonra bugün biraz rahatsizdim özele gittim Doktor baktı Kızın cok iyi dedi ben şok Yani bebeğim 22 haftalık hala kiz mi erkekmi Bilmiyorum Doktorlar artik anlamiyor mu cinsiyetten noluyo ya
06nurrrr _mir_6547 bende öyle olmasından korkuyorum pazartesi gidicem doktorun tecrübesiyle ve ultrason cihazin kalitesiyle alakalı aslında 2 3 hafta sonra başka bir doktora daha gözük oda kız derse kızdır
mom23 _mir_6547 ya ben anlamiyorum yorumları okuyorum da çıkıntısini gösterdimi daha önce haftaniz büyük de
Unlukacar _mir_6547 kusura bakmayın da yanlış yapmışsınız bebeğinizin kalbinde organlarında bir sorun olursa yada Allah korusun tek böbrekli diyelim doğumdan sonra nasıl öğrenipte tedaviye başlayacaklar inan cinsiyetinden çok daha önemli bir şeyi yaptırmamışsınız orada cinsiyetine kadar herşeyi bakılıyor bi nevi check up
nilsmomy _mir_6547 benim bildiğim her devlette var perinatoloji ama tabii ki sizin yaşadığınız şehirde olmayabilir bilemiyorum
mommysbrids _mir_6547 Aa nasil yok ? Bulundugunuz il ilce neresi acaba ? Ben ilk gebeligimde detayli ultrasonu Istanbul Pendik egitim arastirma hastanesinde bizzat perinatoliji uzmanina yaptirdim. Bu gebeligimde 3 devlete kayit açtım ancak takvimlerimiz denk gelmedi haftam geçmesin diye özelde yaptirdim. Sehir hastaneleri ve üniversitelerde muhakkak var.
Nursemother _mir_6547 benim bildiğim kadarıyla devlet hastanelerinde var ve yanlış anlamayın ama o detaylı ultrasani yaptırın mutlaka cinsiyetinden daha önemli
_mir_6547 mom23 evet bundan önceki postta resim paylaşmıştım orada çıkıntısi gozukuyo hatta bir kac yorumda geldi cikintisi var erkek diye bilmiyorum bende anlam veremiyorum artik bir onc3ki postuma bakarmisin
La_Liberte _mir_6547 kız diyen yanılmış olabilir ☺️ Ben de anlamıyorum burda o kadar çok oluyor ki başlık üstüne başlık açılmış 🤦🏼♀️ Ben detaylıya girdim. Cinsiyetini göstermedi. Ben de çok önemli değil zaten sağlıklı olsun yeter dedim. Ama benim doktorum çok net konuşmuştu daha önce. Bu kadar ileri haftalarda nasıl oluyor anlamıyorum 🤦🏼♀️
_mir_6547 La_Liberte evet haftam ilerledi baya ama 4 gun önce farkli bir doktor erkk dedi simdide Bu doktor kiz dedi Cinsiyeti önemli değil benim icinsadece merak ediyor insan
La_Liberte nilsmomy her devlet hastanesinde olmuyor maalesef. benim yaşadığım şehirde araştırma hastanesi olmasına rağmen ne devlette ne de özelde detaylı ultrason yok. Ben mecburen şehir dışına çıktım. O da özel poliklinikti. Keşke artık her şehirde olsa. Gerçekten çok önemli 🤦🏼♀️
nilsmomy La_Liberte ah keşke bilmiyordum böyle olduğunu keşke bu konuda bir düzenleme getirilse çünkü çok önemli bir tetkik 😔
Whitewomen _mir_6547 Benim doktorum 12. Haftada kız dedi herkes değişir daha erken belli olmaz filan dediler ama ikinci gebeliğim ilkindede ikincisindede tahminleri doğru cıktı Doktorlada alakalı olabiliyor.
mommysbrids _mir_6547 fatih haseki, kucukcekmece kanuni sultab Süleyman eah, sisli etfal eah, basahsekir cam sakura, vs buralarda var gitme imkaniniz hic yokmu acaba konum olarak tam neresi size yakin bilemiyorum tabi. 🙏
mom23 _mir_6547 paylaştığıniz resme baktım ama net olarak göremedim ben tecrübem olmadığı için.ama haftaniz çok ileri netleşti artık kaliteli bir ultrason cihazı lazim
mom23 mommysbrids merhaba perinatoloji kaydım acik ama çoğunda detaylı ultrason yapılmıyor yazıyor siz nasıl aldıniz
mommysbrids mom23 Merhaba, 182 arayip kolaylda yapıldığı tarihlere kayit açtırdım ever genelde mhrs den bakıldığında 2li test ve detayli usg yapılmadıği yazıyor ancak haftanin her günü bu sekilde degil. O yüzden ilk gebeligimde kolayca bulmuştum sira. Bundada maalesef haftam gecince ancak sira gelecekti bana o yuzden ozele gitmek mecburiyetinde kaldim