Pasaalani Sevgi hastanesi barış Şengüle gidiyorum hamilelik öncesi ve şu an hala vok ilgili espirili detaylı anlatan bir doktor 🌸 çok memnunum kendisinden samimi ve işinde de gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum ilk gebeliğim olduğu için en ufak şeyde yazar hale geldim kendisi de sağolsun içtenlikle cevaplıyor. Alaattini hiç ama hiç oneremiyorum kerpetenle ağzından laf alınıyor Vahi yolu ile durumumdan haberim olacak sanki 😒 Ertan Adaliyada iki kere gittim aciliyettrn dolayı gerçekten içten ve iyi bir doktor ama fiyat olarak kesinlikle mantıksız bulduğum için gerek görmüyorum değdiğini düşünmüyorum en azından.
Şehir Hastanesi’nde şu an bildiğim çok iyi diyebileceğim bir doktor deneyimim olmadı acilde bana gelenler ne yazık ki baya azarlayan suratsız ters cevap veren doktorlardi İsimlerini e- nabizdan bakıp yazabilirim isterseniz. Şehir Hastanesi’nde Tuğba seçkin Keçecioglu idi yanlış hatırlamıyorsam onu çok önerdiler. Devlette doğum yapma ihtimalim olduğundan dolayı doğumdan önce muayne olup deneyimleyecegim ayın 26 da. Sıkıntılı bir hamilelik geçirdiğimden fazlaca deneyimim oldu ama düzenli doktorum Barış hoca önerimde o dur açıkçası 🌸