İnşallah yardımcı olacak birileri çıkar diyerek başlıyorum. Bebeğim hem mama içiyor hem de emziriyorum, mamaya hiç başlatmak istemezdim ama yoğun bakımda kaldığı için alıştı maalesef. Bende yavaş yavaş azaltıp bıraktırmayı düşünüyordum. Ama çocuk mama içmeden kakasını yapamıyor. Saatlerce ağlıyor ve ıkınıyor, mama vermeyip emziriyorum ama ağlaması geçmiyor. Taa ki mamayı içene kadar. Onu içtikten sonra kakasını yapıp rahatlıyor ve uyuyor. Mamaya alışıp emmeyi bırakmasını istemiyorum, bu durumda ne yapmam gerek? 😟