busra1202 Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim her gün kanama yaşıyorum ve büyük pıhtılar düşürüyorum doktorlar bir şey demiyor en son doktorum plesenta aşağı yerleşimli dedi ama her gün böyle olması aranızda böyle sorunlar yaşayan var mı?
B-ebek busra1202 kanama alanın var mı peki ultrasonda gözüküyor mu? Bende kanama ve pıhtı düşürme ile gitmiştim hastaneye kanama alanım varmış ve düşük riski olduğunu söylemişti doktorum
aden34 busra1202 bende 20. Haftadayım lekelenmem oldu bana da plesantanın rahimin yanına yerleştiği söylenildi plesantanın yukarı çıkma ihtimali varmış 1 ay bekleyelim dedi yukarı çıkana kanama ve lekenme olmasının tamamen normal olduğunu söyledi
aden34 busra1202 ayaklarının altına yastık koyup istirahat et ağır kaldırma bi iş yapma denildi canım geçmiş olsun
busra1202 B-ebek kanama alanı ilk haftalarda olmuştu o zamanda böyle kanamalar yaşadım ama geçmişti 2 haftadır da plesenta aşağı yerleşimli deniyor ne yapacağımı bilmiyorum iğne oluyorum haftada bir ama fayda etmiyor
eylulveannesi busra1202 benimde 24.haftada kanamam olmuştu doktora gittiğimde açılmam ve kanama alanım olduğunu söylemişti pruluton iğne oldum 11 tane kanama alanı gidene kadar arada bir bende de pıhtı geliyodu şimdi 34.haftadayım korkma hep yat dinlen bol su iç 🥰
E_M35 busra1202 canım bende 22nci haftadayim plesentam 2 buçuk cm uzakliktaymis rahime zamanla yukarıya çıkar dedi doktor bir defa lekelenmem oldu sadece ama ultrasonla bakıldığında kanama yoktu plesentada sadece çok yorma kendini dedi doktor ilaç bile vermedi seninde düzelir stres yapmamaya çalış üzüntü stres de çok etkiliyor hamileliği