Biz Arkadaşlar çok güzel bir sepet beşik buldum tam hayallerimde ki gibi ama küçük sanki 😀 gittim dünde kaporasını verdim 😀 ama kararsız içindeyim pişman değilim o kadar güzel ki kızım beyaz pamuk gibi bir beşik de büyücek kısa zamanlı olacak ama büyücek Allah’ın izniyle akıl verin lütfen çok beğendim ama kısa zaman kullanabilir
deletedmom351 Biz Ben aldım çok pişman oldum içinde yatmıyor şuan ki aklım olda park yatak alırdım kesin
Sena1704 Biz beğenip almışsın zaten bence fikir sorup kendi hevesini kırma🤗fazla yatamayacağınında farkinda oldğuna göre içine sindiyse mesele yok👍
Elos Biz valla benim de çok hevesim vardı. Ben de alacaktım kim ne derse desin. Ama sonra hayal beşikleri gördüm hayal beşik aldım 😍 sepet beşiğin büyüğü 4-5 yaşına kadar yatabiliyor ☺️
eminergunn Bende aldım görüntüsü yeter cnm kısa mısa yanında 6-8ay yatar sonra odası varsa oda yapar karyola tarzı alırsın ben öyle yapıcem
Elcnerdgn Sen beğenip aldıysan gerisi önemli değil kullanışlı olmasa bile heves etmişsin bosver içinde kalacağına evinde kalsın çoğu arkadaşım sepet beşikte büyüttü bebeklerini 10aylarına kadar
Rumeysaylz Bende alıp almamak konusunda çok kararsızdım ama heves ediyordum ve aldım 😊 çok mutluyum aldığıma odamın bir köşesinde dursun bebeğim de sağlıkla doğup dilediği kadar uyusun içinde iki ay bile yatsa hevesim vardı içimde kalmaz en azından diye düşündüm ve aldım ben canım 😊
Yaceemm Kızımda almıştım sepet beşik. En fazla 7 8 ay kullanılıyor sonra kalkmaya dönmeye falan yelteniyor insan korkuyor. Ben kızımın beşiğini arkadaşa vermiştim sağolsun kırdı 😡 yenisini alayım dedi aldırmadım park yatak aldım.2. Çocukta 7 ay kullanacağım şeye para vermek işime gelmedi.
SultanYenihan Sen gıbı bnde cok severek aldım allahun izniyle kullanışsız olsa bile çok hoşuma gidiyordu boş ver aldıysan severek kullan 🤗