Sirinn Kizlar merhaba, bugun kontrolum vardi ve bebegim 9+4 haftalik. Kalp atişlarina bakilacakti bugun ancak, kalp atisi gorulmedi. Bir takim testler istedi tekrar gitmem icin gun verdi. Bu normal mi ? Yaşayaniniz var mi
Zeynebim26 Sirinn kese veya bebekte herhangi kanama ağrı birşeyin varmı canım duyulması gerekiyor ama doktor daha iyi bilir tabi
Bernnnaaaa Sirinn ben yaşadım canım 8+4 te duyulmadı. 2 doktor daha gezdim 3 hafta bekledim duyarız diye ama duyulmayınca ve kanamam olmayınca zorunlu kürtaj yaptılar
Aysnr11 Sirinn Başka doktorlara da gidin veya vajinal ultrasonla bakmalarını isteyin inşallah duyarsınız 🤲🏻
Sirinn Zeynebim26 cok hafif acik prmbe bi akinti olmustu bir iki defa, onun disinda arada karın agrisi oluyor. Doktor bikac tahlil istedi ama cok cok moralim bozuldu haliyle
Bernnnaaaa Sirinn her doktorun ultrasonu farklı ama fazla bekleme canım. Bende enfeksiyon oluşturmuş antibiyotik verdi kürtajdan sonra doktorum. Başka doktora da bir görün içimde kalmasın inşallah duyarsın kalp atışını. Ben 1 ay sonra hamile kaldım ve şuan 20 haftalık. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
mommytobe_ Aysnr11 negatif konusup da ne dedim. Benimki de gec dollenme ama 7.haftada duyduk. Kalkip cocukta bi sorun var mi dedim. Gereksiz atar yapma lafini da secerek konus