Ormanmeyvelii O kadar haklısın ki canım benim..
Bebeğin kilolu olması veya zayıf olması bu kadar kafaya takılmamalı..
Bende buradaki kilolu bebitoları görünce kafama takıyordum açıkcası.
Sonrasında gebelik şekeri çıkınca diyete başladı doktorum.
Çocuk diyetteykende kilo aldı açıkcası. Ayrıca doktorum bu konuda beni uyardı. Günde bir bebeğin aldığı kalori 300 oda ortalama bir kase çorbaya denk geliyormuş, araştırdım gerçekten öyle.. 🥹🫶 Her insanın yapısı farklı.
Ayrıca tabii et, tavuk, pekmez, tahin, ceviz, muz, süt vb, kaşar peyniri vs vs tükettim ama belirli bir porsiyonda. Herşeyin fazlası zararlı. Naçizane bir öneri kafana takma canım benim.