Mucizesinsen e o zaman bişi olmaz Allah’ın izniyle bizde dün eşim araba kullanıyordu çok sert bir şekilde ve hızlıydı yüksek kaldırımın üstüne çıktı gece olduğu için fark etmedi çok kötü sarsıldık ama çok şükür bebeğim oynadığı için ve her hangi kanama olmadığı için çok korkmadım bide 3 hamilegim 24+2 günlüğüz