poyrazin_annesi28 Gebelikten önce TSH düşüklüğü yaşayan var mı ? Doğurganlığı azaltır dedi doktorum dahiliyeye gidicem. İçimde korku var yaşayan varsa düzeldiniz mi nasıl oldunuz tedavi yöntemi nasıl oldu ?
bhrey poyrazin_annesi28 canım 5 senedir bununla ugrasıyorum TSH hep düşüktü ve hamile kalamıyordum . Bu ay normale döndü ve hamile kaldım ilacta kullanıyorum
SeymaYasar poyrazin_annesi28 bende tsh ımın yüksekliğiyle uğraşıyorum 23 haftalık hamileyim her ay dozajı yükselte yükselte ilaç kullanıyorum
Dilosderler poyrazin_annesi28 trioit kanserini atlatmis biri olarak korkmayin kizlar dusuk yada yuksek olmasi sizi korkutmasin sadece ihmal ederseniz korkun trioitsiz bir insanim suan ve hamileyim degerlerim hala cok degisir ilaci duzenli kullanmazsam direk yukselip dusebiliyo saglikli bir gebeligin var sukur bebeginiz icin sabah ilacinizi icmeyi unutmayin ben ac karnina iciyorum 1saat bekleyip kahvaltimi yapiyorum
Aylin355 Bi yakınımda oldu hamile kalamıyordu kontrole gidince öğrendi bu durumu hemen ilaca başladılar sonrasında ilacı kullanırken bir kaç ay içinde hamile kaldı
Halimee1634 Ben yaşadım TSH aşırı düşüktü çok hızlı çalışıyordu tiroidim ama hamile kaldim hemen.sonra endokrinoloji bölümü ile ilerledik hep takipliyim hala.norml seviyesine çıkardık ilacla
Merveclnk Halimee1634 tsh dusuklugunde kaç orandan bahsediyorsunuz ben yükseklik için ilaç kullanıyorum da bazen çok düşüyor etkiler mi diye merak ediyorum 0.39 falan oluyor benim ilaçla.
poyrazin_annesi28 bhrey Halimee1634 Çok teşekkürler. Direkt olarak endokrinolojiye alınmıyor malesef. Önce dahiliyeye gidip ordan yönlendirilmem gerekiyormuş