Merhaba hanımlar 36. haftadayım bugün kontrolüm vardı ve kilo alımım durdu. 1 aydır hiç kilo almıyorum ama 2 kilo da zayıflamışım. Kızım 3 kg olmuş. 1 hafta önde ilerliyor gelişimi 37. hafta görünüyor . Nts ye girdim ve normal doğum pozisyonunda ilerliyoruz. Vajinal kontrolüm de yapıldı normal doğum için uygun olduğum söyledi doktor..Yurt dışında yaşıyorum ve artık haftada bir doktora gideceğim. 3 hafta sonra doğum başlayabilir dedi doktor. Çok heyecanlıyız eşimle. Sizde durumlar nasıl? 36/37 haftalarınız nasıl geçiyor? Benim biraz midem de küçükdü eskisi gibi yiyemiyorum. Akşam 7 den sonra yendiğim yemek rahatsız ediyor ağzıma geliyor. Bu zamana kadar 6 kg aldım. 52 ile hamile kaldım 57 kg olmuşum. Sancılarım ara sira oluyor özellikle kendimi cok yorduğum zamanlarda. Bunun dışında hala ev işi ve yemek kendim yapıyorum. hafta da iki gün yürüyüş ve egzersiz yapıyorum.