Hatice123beril açılmanız azsa ve yavaş ilerliyorsa evet suni sancı veriliyor. Çatı muayenesini bana genelde 2 saatte bir yaptılar. Her gebeninki farklıdır herhalde. Genellikle NST ye bağlı yattım. 15 saatte 2 kere sıcak bir duş aldım 10 dakikalık, pilates topuna 1-2 kere 1-2 dakikalık oturdum. Asistanlar var etrafta genelde sık sık geliyorlar ama bir şey yapmıyorlar. Uzman doktorlar bir sabah bir akşam vizit atıyorlar. Asistana bir şey söylüyorsun uzmana sorayım diyor ve ortadan kayboluyor. Doğumumu yapan doktor çok iyiydi şükür birazda olsa o an beni rahatlatmaya çalıştı pozitif cümleleriyle. İnşallah sizinde karşınıza iyiler çıkar.