deniizz7 hiçte korkma canım, bişey olmayacaktır allahın ıznıyle. Bende 7 haftalıkken düşük yaptım bak sımdı 10 haftalık oldum tekrar, yaşanılan şeyler tekrar yaşanmaz orda yaşadın bitti. Yaz mutlaka bende yapıcam o testi 12. Haftam gelince gel dedi doktor 2 hafta sonra gidicem, ınsallah herşeyimiz temiz çıkacak 🥰🥰