32 haftalık olduk kızlar💖 haftaya kıyafetlerimizi yıkamayı düşünüyorum artık ama yıkarken bebeğin çorapları eldivenleri makinenin arasına girermi diye korku oluştu içimde nedense😄 sizler Nası yıkadınız bide duru granül sabun aldım detarjan bölümüne döküyoruz onuda değilmi granül ilk defa kullanıcamda 🤭