Elly20 Selamlar, 35+2′deyiz bugün. Açık açık yazmak gerekirse durum şu özellikle ayaktayken idrar kacıracak gibi hissediyorum. Bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı
fatoshsyn Elly20 inanın dışarı çıkmaya korkuyorum bende adım attığım gibi tuvaletim varmış gibi hissediyorum 36 haftayız bizde yürüyüşte önemli bu haftalarda çok zor rabbim yardımcımız olsun
3prens71 Elly20 bnde 35+5 cnm aynı durumdayım sureklı tuvaletteyım ara sırada bıcak saplanması gbı agrı oluyor
Elisarli 3prens71 34+3 teyim aynı şey bende de oluyor özel bölgemin üstünde baskı hissediyorum ve şişlik