HilalEyce koalamom_ Bende Sivas’tayım ama kesinlikle bir kaç doktor görerek buna siz karar vermelisiniz.
HilalEyce koalamom_ İlk öğrenince üniversite gebe takibe gittim. Medicana(kerime Hanıma) gidiyordum. 22. Haftaya kadar ikisine bir gittim. Sonra üniversiteyi bırakıp. Doğum sigortam vardı Medicana da sadece orda devam ettim. (Kerime Hanım sigortalı hastaları bırakınca Sultan Hanıma geçiş yaptım) Bana göre Sultan Hanım daha detaylı bakıyor daha uzun süreli ve ilgili bakıyor. O yüzden bir kaç doktor denemenizi tavsiye ederim.
Tuba_58 Ben ünide Çağlar yıldız a gidiyorum.İlk haftalardan itibaren. Çok kibar,ilgili,gereksiz ayrıntılarla boğmayan bir doktor.
Tuba_58 koalamom_ Sonuç göstermek ücretsiz.10 gün içinde ikinci kere muayeneye gidersen o da ücretsiz. Muayene ücreti de 244 tl .