Çok iyi anlıyorum . O haftalarda bende çok kötüydüm hastaneye gidip serumda yemiştim . Hiçbirşey fayda etmiyordu . Ben o günleri bol tuzlu salatalıkla biraz idare ettim . Limon yedim . Hatta tuzlayarak yedim . Kesin çözüm değiller ama o anlık bi rahatlama sağlıyorlar