Canım benim aşılar sağlık ocağına geliyor ve 1 gün de tüm gebelere vuruluyor o yüzden ararlar ben bu gün geldim olacam değil yani ben 22 haftalık oldum mesela aşı olana kadar da 22+6 olcam daha da olabileceğim tarih süresi geçmedi ötle diyeyim o yüzden evham yapma