Bende nisan başı ve ya ortalarına doğru bekliyorum bebeğimi, aralıkta cinsiyetini öğrendikten sonra yavaş yavaş başlayacağım. Ama bence alınması gereken bebek arabası ve anne kucağı gibi biraz daha pahalı şeyleri erkenden almak çünkü gün geçtikçe fiyatlar artıyor ☺️☺️