Pemberuya her kafadan bir ses çıkmış :) 10 ve üzeri tsh değeri genelde hamile kalmayı zorlaştırır. Omurilik gelişimini engelleyen şey tiroid değil folik asit eksikliğidir. İlk 3 ay 2.50 altında olması istenir ki yeni oluşmaya başlayan beyin beslenebilsin. Tsh değerinin 4-5’e kadar oluru var korkutmasın bu sizi. 3 aydan sonra da 3’ün altında kalması istenir ama bebek de kendi tiroid hormonunu geliştirmeye başlamış olur zaten. Benim 2.80-3 altına düşmezken 6. ayda (şuan) 2.30’a düştü. Haşimatoluyum bir de. Ben kaldıysam sen de kalırsın:)