Zisanince 25 inde doğumum var sezeryan ama doktor cuma gel yine ben yoksam bekleme triyaja git dedi nst de sancılarım çıkıyordu triyaj nedir ne yapıyorlar bilen varmı
_ozlmm Zisanince acil servislere başvuran hastalar şikayetlerini söylüyor triyaj da kişinin aciliyetini göz önüne alarak sarı kırmızı ya da yeşil alana yönlendiriyor sonra doktorlar bakıyor