Kızlar pazartesi doktora gittik özele karnım da baktı şuan 4+3 günlük felan yumurtalıklar gayet iyi kistin felan yok dedi rahim tersliğin var ama sorun değil 3 ay görmekte zorlanabiliriz iznin olduğu sürece vajina kontrolü yaparız dedi de ben Bayadır biliyordum rahmimin ters olduğunu bebeğe bir zararı olur mu sizce sizler de var mı bu durum ya da neden olur bu terslik doğuştan mı sizce