Demet50 geçmiş olsun canim allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. 💞💞Normal doğum da sezaryan da anladığım kadarıyla kişiden kişiye değişiyor. Çok da takılmamak lazim diye dusunuyorum. Doktorum neye yonlendirirse öyle yapmayı dusunuyorum ben de açıkçası