Esrauysal Aleeynasaray bende öyleyim bir günüm ruyasiz geçmiyor dua etmeden okumadan da yatmıyorum 🤷♀️
Arzu_uu Aleeynasaray evet oluyor hele bi bebek için endişenlemdıgım an o gece 10 kere kalkıp tekrar rüya görüyorum dua edıyırum rüyaları genelde çıkan biriyim o yüzden daha korkar oldum hamileliğimde rüyalarımdan
tezecikanne Aleeynasaray sürekli olmasa da özellikle ilk 3 ayimda ve son 3 aya girişte çok kabus goruyordum uyumaya korkar olmuştum ben korktukca bebekte etkileniyordur diye