Ccemre Merhaba güzel anneler Ben 39+1 haftamdayım. Çok kolay ve güzel bir hamilelik geçiriyorum. Sancımda yok gayet iyi herşey. Çatı muayene sonrası hafif çatımın üst kısmı dar olduğunu belirtti. Zorunlu sezaryen demedi bende normal doğum istiyorum. Doktorum bana olabilecek komplikasyonlardan bahsetti . Bebeğin omzu çatlayabilir gibi baya bir yırtma durumları olabilir dedi bebek 4 kilo gibi doğacak çünkü. Ben zamanımı bekleyip normal doğum istiyorum. Hiç böyle durumla karşı karşı gelen anneler varmı?
Minikannesi00 Ccemre görümceme aynısını dedi doktor , o da sizin gibi normal doğum denemek istiyorum dedi, baya bir uğraşa rağmen bebek dar olan kısımdan geçemedi . Acil sezaryene alındı . Onun 4 kilo değildi daha azdı . Sizin durum riskli geldi bana .
zeynepikra_61 Ccemre Bence bebeğiniz ve sizin için hangisi saglikliysa onu yapin normal doğum diye diretmeyin normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum 🙏🏻 Bebeğinizi de yormayın kendinizi de ❤️ Sağlıklı olan yönü takip edin 🙏🏻❤️
Ccemre yamacalimoms Doktoruma sezeryan tavsiye edermisiniz dediğimde bana net bir cevap vermedi. Özel hasstane olduğu için ücretten dolayı yaptıklarını da düşünüyorum.