mom23 13 ve 14 haftalarda erkeğe benzendiği söylendi sonra doktorumdan memnun değildim doktor değiştirdim 16 . Hftamda cinsiyeti öğrenmek için gittiğimde kesin kız dendi cinsiyet partisinde öğrenmiştik biz tabi kardeşim öğrendi ilk cinsiyet 22+3 de detaylı ultrasona girdim ve erkek olduğunu gördük hala şoktayız bir sürü kıyafetler almıştık hastane çıkışı yapılıyordu bence erken davranmayın ben bir ay daha beklemeye karar verdim 😅😂😂