TeoMom ah keşke bende baştan yaptırsaydım diyorum hep, sonradan da olmuyor galiba. Valla yakacık kadın doğum var işime yürüme mesafesi oraya gidiyorum şuan, 4 ay önce düşük olmuştu o zaman sultanbeyli saygıya gidiyordum ama devletten farkı yoktu gitmiyorum artık, kaldım böyle 🤷🏻♀️