Ozlemozlm Kizlar allh her kese nasip eder inslah boyle bi duguyu ...😁😁😁 Gelelim bnm dogum hikayeme Annemin sipraili icn kontirle gitik bnde kndimi muane etim. Belji haturliyaniniz vardir bebegim iki hafta geliism geriligi vardi bnde annemle muame oldum doktor bna yatis yapti 😑😑 acil dogum olack norml dogum neyse bi gece kaldik hastanede annm bebek esyasini fln almaya giti eve bn tek hastanede 😑😑 Hla dogum yok dha 10 gnm var sabah oldu altan bisey taktilar acilma olsn diye. Saat 5 te 2 cm acilmam vardi nst de sanci yoktu 😢😢😢 sietim aşiri agriyordu neyse saat 6 da 4 cm oldu 8 de 6 miydi 8 miydi ne hatirlmiyorum tabi bu arada neste baglanmiyorum sancim vsr kaciyorum 😂😂😂😂bagiriyorum hastane ayaga kalkti resmn bktim sat 8 de bnim tuvletim geliyor bagriyorum gliyor ikindim kan. Gldi hmn dogum odasina aldilar bni ikindim geliyor dediler oyle ikindim ki en sonunda oyle bi rahatladimmm anlatammmmm oglusum 20 .35 te dogdu 😙😙 kucucuk 2 kilo 550 gmr 48 cnm minicikkkk bi bebis neyse bni diktiler dikism icten ve distn var 4 tanr ye yakin oglumu goturduler kiz kardesim onun yanindaydi annmde bnmleydi. Bn odaya gldim bebek yok. Bi 10 dk sonra getirdiler cok cok tatli bidey alllh herkse nasip eder insalh. Sadece sutum gelmiyorr bnm o kadar dua edin teyseleri sutum gelmese sarilik cikarackmis. Merk etiginiz ne varsa sora bilrm
Zeynep8080 Ozlemozlm hayırlı olsun canım 😍Benim de 5 günüm var şu an belim de karnımda acayip ağrı var ama ben yalancı sancı oluyor hep inşallah ben de hayırlısı ile bebeğimi dünyaya getirrim