Baliminannesii
Ya şöyle her defasında farklı doktora gitme durumu var sabit doktor yok bir kes gittim asistan ilgilendi ama çok güzel ilgilendi sistemleri de çok güzel mesela benim randevum 13.10 daydı 13.00 gibi beni tansiyon boy kg odasına aldılar bunlar ölcüldü sonra doktorun odasına gittim gayet ilgilendi sorular sordum cevap verdi tabiki sorabilirsin istediğini bizim işimiz bu dedi ama mesela bebek kaç ml gr vs söylemedi ama her sey yolunda vs diye acıkladı uzun uzun ama bir daha randevu olamadım:/