Busssx Tecrübeli anneler doğum yapalı 6 gün oldu bugün bebeğim de ara ara nefes alması hızlanır gibi oluyor göğüs kafesi inip çıkıyor sonra geciyo bu neden oluyor bilen var mı kontrol yarın ama bugün kafama aşırı takıldı ya 😵💫
Merveomer34 Busssx 7 günlükken gece vakti hastaneye götürmüştük doktor bi tarafıyla güldü resmen bebeğini al eve git dedi ciğerleri gelişiyormuş burun delikleri küçükmüş yani çok normalmiş
Adacan Muhtemelen rüya görüyor :) ilk komtrollerinde Allah korusun bişe olsa doktorlar uyarirdi seni canım
Aselinannesi31 Bence bi an önce gotur benim oglumda öyle oldu ilk eve geldiğimiz gunun gecesi sonra hastaneye göturdum yatirmislardi
Busssx Merveomer34 ay içimi rahatlattın canım araştırınca bende öyle şeyler okudum ama işte insan şimdi herşeyden korkar okuyor