Erkek hissediyorsan öyledir 😂 bende en başından beri erkek hissediyordum. Hatta bugün doktor tam cinsiyete bakarken bacaklarini bağdaş kurdu hadi be oglum dedim istemsizce. 😂 doktorumda dogru hissetmissin erkek bu dedi hahahah 😂😂
Tabi önce sağlık olsunda hepsi evlat sonucta.. bence sizin de erkek gibi duruyor. Ben keseden dolayı tahminde bulunuyorum fasulyeye benziyor kese. Genelde erkek bebeklerin keseleri bu sekilde fasulyeye benziyor 😂💙
Öğrendiğinizde bilgi verirseniz sevinirim merak ederim simdi 🥰