2pati1baby Kızlar 8. Hafta kalp atış hızınız neydi? 180 dedi bize sınır içinde dedi ama sizleride merak ediyorum 🙄
Vera09 2pati1baby ben otuz haftaligim bugune kadar hic kalp hizini solemedi bana doktor😄 sadece olmasi gereken degerler arasinda dedi. Gereksiz ayrinti hic vermez 😅
Deletedmom52620 2pati1baby 126 ydı galiba yanlış hatırlamıyorsam 6+4 ilk duyduğumda ama ilerleyen haftasında hiç hesaplamadım
2pati1baby ipekveatlas İpek kız iyiki varsın sende olmasan tüm postlarım cevapsız kalacak seviyorum kız seni 🥰😍 7 haftalıkken 150 demişti de şimdi 180 sınır içinde dedi sınır ne acaba bilemedim
ipekveatlas 2pati1baby ya canım benim😍😘 uykusuzluktan gözlerim kapanıp uyumuyim diye elimde telefon burada geziyorum bebemin uyumasını beklerken… ya bence normal yani düşük olması daha tehlikeli diye biliyorum
2pati1baby Vera09 Ben çok alıp yaşadığımdan ,azıcık pimpirikliyim kötü postları okumak istemiyorum bu yüzden 😕Az kalmışşş🥰Sağlıkla kucağına gelsin 🥰
Vera09 2pati1baby sagol canim ins hepimiz🙏🏻 Cok detaylara takilip dusunme iki ize de zarar verirsin akisina birak