IlknurSrz Kızlar bu haftalarda sancınız oldu mu olduysa nasıl bir sancınız oldu benim belim ağrıyor bacaklarıma kadar bebek hareket ettikçe de kasıklarımda çok köyü baskı ve ağrı hissediyorum sanki bebek çıkacakmış gibi
Gerdinli IlknurSrz günümüz aynı iki gün bende yaşadım aynı şeyleri bugün daha iyiyim yalancı sancı olabilir
Adensmom8 IlknurSrz ben de bekleyeyim şurda 37+1 olduk adet olacakmışım gibi hissediyorum özellikle akşam artıyor sanki kasımklarımdan bacaklarıma kadar sızlıyor yarın doktora gidicem bakalım
IlknurSrz Bsrabzks dün akşam başladı sabah 9 buçuğa kadar sürdü ama sürekli yok 1 saat arayla falan 15 dk sürüyor
Sehriban_06 IlknurSrz Bende 37+4 dün kasıklarım hafif hafif sancıdı çatı kemiğim zaten ağrıyo 1 haftadır ve akşamları daha fena oluyo ayakta duramıyorum bakalım Pazartesi gidicem kontrole 😊
Gerdinli IlknurSrz ewet bwnimde adet sancısı gibiydi dün biraz yürüyüş yaptım çok daha iyiyim zaten pazartesi doğumum var