zehra-ss Bende 30 haftalığım 25 haftalıkken taramalı testteki doktor söyledi 2 kez dolanmış diye çok moralim bozulmuştu her kontörle gittiğimde kendi doktoruma soruyordum hala duruyor mu diye bunu size söylemesi bile saçma ne sen ne de doktorlar bısey yapabilir sadece psıkolojimiiz bozuluyor işte