Nurhayat92 Kızlar merhaba adetimden 8 gün sonra kan verdim. Değerim 3292 çıktı şuan 10.gündeyim yarın birdaha vercem sizce nasıl
Nurhayat92 Summerwine teşekkür ederim daha doktora gitmedim yarın gidicem gitmişken vereyim diye düşündüm ama bi doktora sorarım tabi yinede gerek görürse veririm
Adacan Nurhayat92 kan vermene gerek yok canım kese görünür zaten istemez doktorun muhtemelen ayrıca bide ona ücret odeme
Mom69 Berfinsaydam bu gebelik olmadığı yakın zamanda adet olacağınızı belirtiyor hanımefendi. 5 ve üzeri genelde hamilelik sayılıyor