Aysimam7636 benim kızımda sonuncu haftaya kadar bir sıkıntı olmamıştı. Hatta gelişimi ve hareketleri çok güzeldi. Doktor kontrolüne gittiğimde 1 haftada hiç kilo almadığını farkettik. Ama hareketleri yerinde olduğu için herhalde doktor bana bunun kordondan kaynaklandığını söylememişti.
Neyse spinal anesteziyle doğuma girdim çünkü 40 haftam dolduğu halde kızım kanala girmedi ve kilo alımı durdu.
İşte o zaman gerçek boyutu ortaya çıktı. 3 kere boynuna dolamış hanımefendi kordonunu ve doktorlar dirsekleriyle karnımdan iterek çıkarabildiler seseryan olduğu halde.
Tabii ki herkesin böyle durumu olacak diye bir şey yok. Fakat tedbirli olmakta fayda var özellikle kilo alımını takip etmek gerekiyor.
Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah ❤️🌸