Gozde0709 Kızlar afadersiniz antibiyotik kullanıyordum idrar yolu enfeksiyonu için ama beni kötü yaptı ishal ve bir kere istifra ettim hala midem kötü doktor ilacı bırakabilirsin dedi ama,doğru düzgün birşey yiyemedim bebeğe çok zarar olur mu
Melike0671 Gozde0709 ilacın adı ne canm doktoruna danış bende 35 haftalığım enfeksiyon vardı tek kullanımlık toz içtim yan etki yapmadi