Minikbebegim1999 Kızlar bugün inşallah bebeğimin cinsiyetini ogrenicem çok heycanliym inşallah gosterir siz gitmeden neler yediniz bebeginiz hareketli olsun diye14+2 de ogrenebilirmiyiz sizce
Arzu_uu Minikbebegim1999 meyve suyu iç açar fark etmez ben ekşi hep içtiğim için vişne içtim sen istedıgını iç ultrasona girmeden 15 dk önce
Sleepless_Mother Minikbebegim1999 hadi inşallah canım bende şeker olduğu için bı parca bitter yemiştim 😂😒
Minikbebegim1999 girl_boy_annesi ay kuzum ben belcikadayim keskem bakal olsa burda magzaya gitmem lazm🥰🥰
Minikbebegim1999 girl_boy_annesi önemli degl canim benm çok özledim oralari inşallah 10 gun sonra ordayim
Minikbebegim1999 mtlbaby ay kalbime inecek heycandan belcikadaym kuzum ben burda sistem farkli biraz hastanede baktirmicam özele gidicem klinik gibi sadece ebeler var yani onlardan aksam saatlerinde calisiyor daha 2 saat var ogrenmemize
minik_kusum Minikbebegim1999 Merak ettim acaba neyiniz olcak Boyle seylerde tek benim icin degil baskalzri icinde merak ediyorum cok heycan verici ☺️
Minikbebegim1999 minik_kusum ay daha belli degil kuzum aksam 21.00 da gidicem yani turkiye saati 22.00 baya geç gidicez ilk defa gece kontrolu🤣🤣 buda özelmiş ilk defa gidicem normalde gosterirse gorucez mutlaka haber ederm