Ebrutpl Hamilelikte vücudumun belli bölgelerinde kararmalar oldu sizde de böyle bişey oldu mu bunun için her hangi ürün kullanıp memnun kalan varsa önerebilir mi
mimir Ebrutpl evet kararma oldu ama doğumdan sonra geçiyordu hatırladığım kadar, 9 yıl önce ilk doğumum du,galiba o zaman da öyle olmuştu
Gamzer Ebrutpl Benimde kararmalar olmuştu özel bolgemde, koltuk altimda falan. Doğum yapali 2 ay oluyor geçti canım. Doğumdan sonra geçiyor birşey kullanamana gerek yok bence. Baktin doğumdan sonra da geçmezse o zaman kullanırsın ❤