adenleyolculugumuz_ Güzel Anneler bir konu hakkında sizlerden bilgi almak istiyorum. Doktorumuz ikili tarama testi için 3-4 gününüz var acele karar verin ve yaptırmak istiyorsnz beklemeyin dedi. Yaptırmak zorunlu mu? Yaptırmazsam ne olur?
A_syma adenleyolculugumuz_ Bebeginizdeki down sendrom riskini hesapliyor. Dogum sonrasi icin anne babayi hazirlamak bir risk varsa. Aldirma dusuncesi olusan ailelerde olabiliyor. Bunun icinde yapiliyor. Yanilma payida olan testler tabiki. Zorunlu degil. Yaptirmak isterseniz yaptirirsiniz.
Eaydin adenleyolculugumuz_ ben yaptırmadım doktorum çıkan risk karşısında bi tedavisi yok eğer aldırma düşüncen yok Allahdan gelene razıysan yaptırma deri bana bende yaptırmadim .
Canancndn adenleyolculugumuz_ yukardaki arkadaşa katılıyorum. Burda hemen kükrüyolar aldırcak mısın sanki cana mı kıycaksın. Mesele o değilki. Risk hesaplanıyo canım öyle yada böyle demiyolr. Bana down dediler diyene de inanma demiyolar ya doktor yanlış anlatıyo o yüzden gebe korkuyo yada naşka bişey. Risk yüksek olumca tanı testi öneriyolr. ona göre önlem almak çok önemli benceki. Bide şu var risk düşük deyincede sağlıklı demek değil atıyorum 1/500bin çıktı 500binden 1i sende olabilirsin demek
serdemgunes Ben devlette randevu bulamadım özelde de çok pahalıydı doktoruma yaptırmak istemiyorum dedim o da kağıt imzalattı detaylı ultrasonu mecbur yaptıracaksın dedi oyle yapacağız haftam gelince