elifemirasaf öncelikle gözünüz aydın..ben de gecen hafta normal doğum yaptım dikişlerim cok fazla yoktu ama iyileşme süresi aynıdır diye düşünüyorum.ilk iki gun daha zorluydu ama 1 hafta içinde hiç dikiş atılmamıs gibi oldu,merak etmeyin cabuk geciyor