Kizlar merhaba 35+4 gunluk oldu bugun bebegim dun doktora gittim suyu sinirda dedi pozisyonuda bas asagi dedi ama ben yatarken kalkarken otururken hareket ederken bebegim sanki capraz duruyor popusu sag ust meme tarafima acayip baski yapiyor capraz durmasi normal mi sizce bebek sanki karnima sigmiyor hissi yasiyorum sizde de oldu mu bebek hareketlerinden fazlasiyla rahatsz olan var mi benim gibi