Kizlar selam
Reglim bugünle beraber 3 gündür gecikiyor prodoctor test yaptım bu sabah 2. Idrarla negatif çıktı bu testi yapipta dogru sonuç alaniniz varmi
Cumartesi den beri regli olacakmisim gibi ara ara karnıma ve belime ağrı giriyor
Gelen giden hiç bisi yok bu testi yapipta sonradan pozitif goren varmi