Ben bir de sebebini merak ediyorum aslında, herhangi bir darbe almadım bundan eminim. Kendiliğinden mi gelişti yoksa yanlış bir hareket mi yaptım acaba, bir de bir hafta öncesinde detaylı ultrason yapıldı alanında iyi bir perinatologa gitmiştik, doktor bey bu konudan hiç bahsetmedi. Bir hafta içinde mi oluştu acaba, çalışıyorum farkında olmadan zorluyor muyum acaba kendimi, böyle nadir bir duyulması bilgi eksikliği doğuruyor, ne yapmalı net etmeli sürekli aklımda…