Bugün itibari ile 17 + 0 haftalık olduuk. Mide bulantılarım iyice azaldı tamamen gitti diyemem tabiki hala acı baharatlı yiyecekler yememeye dikkat ediyorum. İlk gebeliğim bebeğimin hareketlerini henüz hissedemedim. Cinsiyetimiz 12. Haftada erkek olarak tahmin edildi ve 16. Haftada erkek olduğu netleşti. Karnım da artık ciddi anlamda belirginleşti 3 deliğim çıkıklaştı çok garip b duygu. 🥰 Sizde durumlar nasıl?