karamel33 alyasevgi en başından beridir yapıyorum düşük riskim vardı bile yaptım doktorum zararı yok dedi şimdi 38 haftalığım akşama gidecem yine
Senazeynep34 alyasevgi 16 da gitmeye başladım canım. 28 haftaligim toplam 3 kere gittim 😊 Ve yani hamilelihe kadar genel olarak jiletle aldım ona rağmen ben dayaniyorsam herkes dayanır inşallah 😊