Busakdagg Merhabalarrrr güzel anneler,bugün doğum için gün aldım da eşim de normal doğum yapsan daha iyi olmaz mı modunda,bende sezaryen olsa daha iyi olur modundayım yeni anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız ? 🙈☺️
A_syma Busakdagg Ikisininde kendinde avantaj ve dezavantajlari var bence. Birazda bunye meselesi. Normal dogum yaptim. Yapabilecegime inancim vardi. Sezeryan durumum olsaydi sezeryan olurdum. Kendi bunyenizi bilirsiniz.
Ahsenmom Busakdagg Kendinize inancınız varsa eğer, normal doğuma engel bir durum yoksa bebeğinizi bekleyin o nasıl isterse öyle gitsin süreç bence
Mysaa Busakdagg ben kendi adıma 2. Sezaryanım hiç pişman değilim 3 . Gün kendi işimi kendim net sekilde yapmaya başladım zaten 2. Gün yatmak dahi istemedim çıktım hastaneden duşumu alınca kendşme geldim 😃 dikişlerim vs suan için sorunsuz agrım sızım yok sadece 2 gün izin alıp hayata geri döndüm gibi 😀😀
Eda06 Busakdagg valla ben normal doğurmak için elimden geleni yaptım ama mağlesef açılmam olmadı zorunlu sezeryan oldum. Eğer imkanınız herhangi bir sağlık probleminiz yoksa normal olan doğal olan her şey en güzelidir. Sezeryanı asla kötülemiyorum fakat kendin hem ameliyatlı olup hem de bebekle ilgilenmek gerçekten zor bir süreç. 🍇 En basiti ben son haftalarda karnımın üzerinde uyumayı çok özlemiştim normal doğurup bunun hayalini kuruyodum ama mağlesef sezeryan olunca bi süre sadece sırt üstü yatmak zorunda kaldım🌺🌺 ama her şeye rağmen iki şekilde de anne olmak mucize bi durum. İnşallah doğru kararı siz ve eşiniz verirsiniz 🦋🦋
Busakdagg A_syma agrı eşiğim çok düşük,ve 1 yıl önce safra kesesi ameliyatı olmuştum ameliyat izlerim hamilelik dolayısıyla şiş gibi duruyor çok da güvenemiyorum açıkçası
A_syma Busakdagg Ozaman zorlamanin pek manasi yok. Doktorunuz ve sizin bileceginiz birsey canim. Ikiside dogum. Ikiside zor. Ikiside seni etkiliyor. Onemli olan saglikla dunyaya getirmen. 🌸
dunyamm11 Mysaa Ne guzeeelll çok kolay geçirmişsiniz 🌸 ben de isteğe bağlı sezeryan istitorum. Normal yapamam gibi geliyor. Insallaaaaahhhh sizinki gibi kolay geçer pişman olmam🙏
Miniktospik Busakdagg doğuma bebek karar veriyor aslında canım ilk gebeliğimde 2 sene önce normal istiyordum çatımda müsaitti bi sağlık problemimde yoktu 39+0da sancım geldi birden açılmam ve suyum gelmedi acil sezaryen oldum
Mysaa dunyamm11 canım ben hep morelimi yüksek tuttum hemen iyileşicem kafasındaydım yani psikolojik olarak modun hep yüksek olsun her iki doğum içinde kendini dusurme yani nolcak yaparmıyın yapamazmıyım kafasına girme emin ol çok çok güzel geçer saglıkla alırsın kucağına 😊😊
dunyamm11 Mysaa Inşallah inşallah 🙏🌸 acı eşiği yerlerde olan biriyim hafif hafif atlatırım inşallah 😁
Mysaa dunyamm11 canım sezaryanda en önemli şey bol bol yurumek o kadar iyi gelecekki birde bebişini görünce geçer hersey 😊 yanına petibör büskivi ve kayısı suyu al gerisi hallolur 😀
dunyamm11 Mysaa Insallaahhh 🙏🌸 peki sezeryanda illa yanında biri olması şart mi? Sadece eşim olacak halledebilir miyiz ki
Mysaa dunyamm11 benimle hep hemşireler ilgilendi annemleri dısarı cıkardılar onlar giydirdi vs bence yeterli eş de zaten bişey olunca bebek hemşiresi normal hemşireler felan yardımcı olur . Annem yanımda olduğu halde sanki o dogumdan çıkmış da ben refakatcydim öyle yani 😀😀
Nursah34 Busakdagg Bizde şuan sizin gibiyiz ben sezeryan istiyordum eşim normal doğum dene bence diyor yada doktora bırak diyor napicagim bilmiyorum 😂