Hanımlar Allah nasip ederse aralıkta doğum yapacağım kışın bebeği çok fazla dışarı cikartamayiz çıkaracağımız yer anca hastane, köy. Havalar isindiginda da üç dört aylık kadar olmuş olacak tam hareketlenmeye başladığı zamanlar. Bebeği taşımak için hangisi daha kullanışlı fikirlerinizi bekliyorum